FAQ
Custom Title Excerpt

Wat is inbegrepen bij een bestelling:
Elke order wordt door ons standaard voorzien van wielmoeren of bouten,
centercaps en centreerringen.
Ook de levering van een set van 4 wielen op een adres binnen de Benelux zit in de prijs inbegrepen. (Meer info hierover vind je terug onder het kopje levering)

Bestellen:

In onze webshop kunnen wielen online besteld en betaald worden.
Het is belangrijk dat je bij de bestelling het juiste adres en eventueel leveradres opgeeft.
Indien het leveradres afwijkend is van het factuuradres, bijvoorbeeld als dit je werkadres betreft, vergeet dan niet de juiste naam van het bedrijf te vermelden.
Dit is hetzelfde als het leveradres een privé adres is.

Betaling:
Bestellingen kunnen online betaald, de meest voorkomende betaalmethoden worden in onze webshop geaccepteerd.
De order wordt pas verwerkt als de betaling bij ons binnen is.
Houdt hiermee rekening als je kiest voor betaling via overschrijving want de levertijd zal dan langer zijn.

Levering:
Levering van een set van 4 wielen verzorgen we GRATIS !!
Op orders van 1, 2 of 3 wielen worden wel verzendkosten in rekening gebracht.
LET OP: gratis levering kan niet worden omgezet naar korting als je de spullen op afspraak komt afhalen. (Mits dit anders schriftelijk is overeengekomen)
Voor alle wielen welke voorradig zijn is de levertijd 3 werkdagen na ontvangst van de betaling.
De uitzondering op bovenstaande levertijd is als je kiest voor “vooraf overmaken”.
Als je deze optie kiest wordt de order pas verwerkt als de betaling  bij ons binnen is.
De levertijd zal daarom langer zijn dan 3 werkdagen.
Let op: Dit is met uitzondering van feest- en vakantiedagen.

In ontvangst nemen van de goederen & het montagevoorschriften:
Controleer de goederen bij ontvangst !
Als dozen beschadigd zijn bij ontvangst laat dit dan noteren door de pakketdienst.
Of pak de goederen ter plekke uit in het bijzijn van de pakketdienst om deze te kunnen controleren.
Volgt ALTIJD ons montage voorschrift, deze kan je HIER terugvinden.
Wielen waar banden op liggen of gelegen hebben worden onder geen beding retour genomen.

Retourneren van spullen:
De kosten voor het retour zenden van gekochte spullen zijn voor rekening van de klant, deze worden door ons niet vergoed.
Alle binnenkomende goederen worden door ons gecontroleerd.
Als de goederen onbeschadigd zijn dan wordt uw betaling binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen retour gestort.
Goederen die beschadigd of incompleet retour komen worden niet gecrediteerd.
Ons advies is dan ook om goederen altijd per verzekerd vervoer retour te zenden.

ADRESGEGEVENS

Autostar-benelux
Prinsbernhardstraat 17
4567 CC Clinge
Dit is een postadres, geen bezoekadres!

BANKGEGEVENS

Rabobank Hulst
IBAN: NL08 RABO 0110 2178 10
BIC code: RABONL2U
KvK nr: 58369112
© Copyright 2020 Autostar
Algemene voorwaarden      |     Contact Us     |     Disclaimer     |     Privacy Policy